Yazar Adı: |
PROF.DR.DOĞAN İBRAHİM |
ISBN No: |
978-605-01-0057-0 |
|
Yayın No: |
EK/2011/4 |
Yayın Yeri: |
ANKARA |
Sayfa Sayısı: |
238 |
|
|
Yayınımız ücretini ödemenizden sonra size pdf ve epub biçiminde e-posta ile tek kullanımlık link gönderilecektir. Link ile ilgili sorununuzda lütfen emo@emo.org.tr adresine epsota gönderiniz. Tarafınıza ayrıca baskılı bir kopya gönderilmeyecektir. Bu notlar, Java dili kullanılarak nesneye-dayalı programlamayı öğrenebilmenize yardımcı olmak için hazırlanmışır. Notların hedefi, java öğrenmeye niyetlenen öğrencilerin nesneye-dayalı yaklaşımı öğrenmesi ve böylece yüksek kaliteli nesneye-dayalı yazılım tasarımı ve implementasyonu için hazırlanmasıdır. Notlar, Kıbrıs Yakın Doğu Üniversitesinde bilgisayar programlama dilleri üzerine dersler sunmakta olan Adil Amirjanof ve Doğan İbrahim`in katkılarıyla hazırlanmıştır. Bu çalışma için hoca`larımıza teşekkür borçluyuz.
Kredi kartınızla online ödeme yapmak istemiyorsanız veya sorun yaşıyorsanız banka havalesi veya eft yolu ile ödeme yapabilirsiniz. Ödeme Bilgileri İş Bankası Yenişehir Şubesi (4218) 5110 No‘lu Hesap (IBAN TR490006400000142180005110) Açıklama kısmına almak istediğiniz yayın/yayınların adını yazınız. Ödeme yaptıktan sonra dekontu (0312) 417 38 18 No�lu faksa veya emo@emo.org.tr e-posta adresine gönderiniz.
1- JAVAYA GİRİŞ 1.1 Javanın tarihi 1.2 Java nedir 1.3 Derleyici ve yorumlayıcılar 1.4 Java programlama araçları 1.5 Java terimleri ve taınmlayıcıları 1.6 Java programlarının yapısı
2- PROGRAM ELEMANLARI 2.1 Basit veri tipleri 2.2 Değişken ve sabitler 2.3 İfade ve operatörler 2.4 Kontrol yapıları 2.5 Blok ve alanlar 2.6 Diziler
3- SINIFLAR PAKETLER ARAYÜZLER 3.1 Nesneye dayalı kavramı 3.2 Java math ve grafik sınıfları 3.3 Paketler 3.4 Arayüzler
4. GRAFİK KULLANICI ARAYÜZLERİ (GUİ) 4.1 GUİ elemanları 4.2 GUİ bileşenleri 4.3 Olay arayüzleri 4.4 Planlama yöneticileri 4.5 GUİ uygulamaları 4.6 Apletler 4.7 İlave bileşenler
5. HATA YAKALAMA 5.1 Hata yakalama (istisnai durum) mesajları 5.2 İstisnai durumun işleme tutulması 5.3 Hata yakalama durumlarının yayılması 5.4 Programlanabilir hata yakalama durumları
6. JAVA ARŞİVLERİ 6.1 JAR dosyalarının kullanılması 6.2 JAR dasyalarının oluşturulması 6.3 JAR dosyalarının içeriklerinin görüntülenmesi 6.4 JAR dosyalarının içeriğinin alınması 6.5 JAR dosyasının güncellenmesi 6.6 JAR paketli yazılımın çalıştırılması
7. ANİMASYON ve THREAD`LER 7.1 Threadler 7.2 Thread edilmiş bir program yazımı 7.3 Animasyonlu apletler 7.4 Çift-tamponlu animasyon
8. JAVA DİZİLERİ 8.1 Giriş dizisi ve okuyucu sınıfları 8.2 Çıktı dizisi ve yazıcı sınıfları 8.3 Dosya sınıfları
9. VERİTABANI ERİŞİMİ 9.1 Java arayüzleri 9.2 Veri tabanına bağlanma ve sorgulama
|